تمایل ۵ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین اردوغان: اسرائیل در تلاش است جنگ را به کل منطقه گسترش دهد آمادگی ۱۸ هزار و ۶۰۰ عامل اجرایی برای برگزاری دور دوم انتخابات در خراسان رضوی سخنگوی وزارت خارجه روسیه: زلنسکی خائن است رئیس‌جمهور چین وارد بوداپست شد اعتراف بایدن به استفاده از بمب‌های آمریکایی برای کشتار غیرنظامیان در غزه وزارت ارتباطات از ارائه ۵۰۰ خدمت دولتی به صورت هوشمند خبرداد پروژه فیبر نوری منازل و کسب کار استان قم با حضور رئیسی افتتاح شد بلوغ ایران در حوزه دانش و صنعت هسته‌ای رئیسی: افز‌ایش سرعت اینترنت در اولویت کار دولت قرار دارد | حتی برای کسانی که گیم انجام می‌دهند نباید حال‌گیری پیش بیاید + فیلم پایداری تمامی زیرساخت‌های ارتباطی مورد نیاز برگزاری انتخابات سناتور آمریکایی: اسرائیل به استاندارد‌های بشردوستانه پایبند باشد مقام حماس: اسرائیل از مذاکرات صلح به عنوان پوششی برای حمله به رفح استفاده می‌کند گروسی: نگران رزمایش هسته‌ای روسیه هستیم تماس تلفنی هنیه باالعامری | تقدیر حماس ازمقاومت عراق درحمایت ازغزه اتحادیه اروپا به ماموریت نظامی خود در مالی پایان می‌دهد درگیری خانواده‌های اسرای صهیونیست با نیروهای پلیس در تل آویو آمریکا:حمله به رفح را تایید نکرده‌ایم | ارسال بمب به اسرائیل را کوتاه مدت متوقف کرده ایم حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه سه شهید و ۱۶ زخمی برجای گذاشت + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان
سرخط خبرها

وزیر کشور: تذکر حجاب در متروی تهران ظاهرا از سوی گروه‌های مردمی انجام می‌شود | تیراندازی جلوی مجلس اقدام شخصی بود

  • کد خبر: ۱۹۵۹۶۰
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
وزیر کشور: تذکر حجاب در متروی تهران ظاهرا از سوی گروه‌های مردمی انجام می‌شود | تیراندازی جلوی مجلس اقدام شخصی بود
وزیر کشور اعلام کرد که تذکر حجاب در مترو تهران تحت امر معروف و نهی از منکر و ظاهرا توسط گروه های مردمی انجام می شود.

به گزارش شهرآرانیوز احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره تذکر حجاب در مترو تهران، اظهار کرد: ما مجوز خاصی برای این کار ندادیم و تحت امر معروف و نهی از منکر ظاهرا توسط گروه‌های مردمی انجام می‌شود. کارشان در چارچوب امر معروف و نهی از منکر است. همه مردم برای این کاروظیفه دارند، ولی باید با ادبیات خوب و الفاظ خوب و صرفا تذکر لسانی انجام شود. در همین حد این گروه‌ها مجاز هستند.

وی همچنین گفت: امر به معروف و نهی از منکر نیز به مجوز ندارد و همه می‌توانند امرمعروف لسانی را با لحاظ همه شرایط انجام دهند.

وزیر کشور درباره آخرین تصمیم برای ایجاد استان تهران غربی، گفت: تقسیمات کشوری بحث دائمی است و در این زمینه هم مطالبات و هم نیازمندی‌ها وجود دارد و این موارد بررسی کارشناسی می‌شود. تشکیل استان تهران غربی هم جزو پیشنهادات بوده است که در حال بررسی در کمیسیون‌های دولت است. تقسمیات استانی پس از تصویب دولت باید در مجلس هم تصویب شود.

وحیدی در خصوص تیراندازی روز گذشته در نزدیکی ساختمان مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کار شخصی بوده است. فردی برای کار شخصی خود با سلاح شکاری تیراندازی کرد که با او برخورد شد.

وی در باره تامین واگن از چین نیز اظهار کرد: کل قرارداد با چین ۲ هزار واگن بوده که برای ۶۳۰ واگن تامین مالی در حال انجام است. این روند ادامه می‌یابد تا به به تدریج فاینانس‌های آن عملیاتی می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->